Untitled Document
 
العودة   منتديات لغاتى التعليمية

ميسا is a jewel in the roughميسا is a jewel in the roughميسا is a jewel in the rough

ميسا ميسا غير متواجد حالياً

نـائـبـة

رسائل الزوار

عرض رسائل الزوار 521 إلى 540 من 1086
  1. sun rise
    07-09-2009 07:59 PM
    sun rise
    ميساااااااااااااااااا كيفك حياتي ، اشتقتلك موووووووووت يا قلبي

    طمنيني عنك ، بجد اتوغوشت عليكي عشان مش بترني ولا بتشاركي في المواضيع ان شاء الله كل شي بخير وتمام ..
  2. ghida4ever
  3. ghida4ever
    07-09-2009 09:50 AM
    ghida4ever
  4. رقه الياسمين
  5. ghida4ever
    07-07-2009 02:43 PM
    ghida4ever
    ميسا انا عم احكيك من بدري
    الكلام مش بيوصل ولا ايه؟؟
  6. ghida4ever
    07-07-2009 01:38 PM
    ghida4ever
    ميسا فينك انا بنتظرك على هوت ميل
  7. ghida4ever
    07-07-2009 11:23 AM
    ghida4ever
  8. abdouaz2
    07-06-2009 06:49 PM
    abdouaz2
    ميسا ممكن اطلبك طلب ادا بتريدي . هبة
  9. الفراشة الحزينة
    07-05-2009 10:58 PM
    الفراشة الحزينة
    مرحبا ميسا كيفك والله اشتقتلك كتير وكمان للمنتدى
    خبريني عنك ؟
    بااااااااااااااي ديري بالك عحالك
  10. الباشة سمسم
    07-05-2009 08:06 PM
    الباشة سمسم
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته


    أختى الغالية ميساااااااااااااااااااااااااااا

    أخبار حضرتك إيه مع الدنيا ؟؟؟؟يارب تكونى بخير

    آسف عن غيابى اليومين دول عن المنتدى ...علشان فرحى أنا وحبيبتى نورااااا إن شاء الله يوم الخميس الجاى 10/7/2009 ومشغول جدا بالتجهيزات والله...عقبالك يارب عن قريب إن شاء الله


    آآآآآآآآآآآه قبل ما أنسى

    أشكرك من كل قلبى على حضورك حفلة عيد ميلادى والهدية الجميلة بتاعتك



    بعد إذنك ممكن أستأذن بقى دلوقت علشان صلاة المغرب ؟؟؟؟

    فى رعاية الله وامنه أختى الكريمة


    أخوك/الباشة سمسم

    طارق
  11. هديرالصمت
    07-05-2009 11:41 AM
    هديرالصمت
  12. sun rise
    07-04-2009 01:45 PM
    sun rise
    مرحباااااااااااااااااا حبيبة قلبي ميسااا ، كيفك يا عيوني اشتقتلك مووووووت ــ طمنيني عنك ...اخيرا خلصت الامتحانات ونجحت بأعجوبة لما نلتقي رح ابقى احكيلك عليها .. وادعي بس انها تُفرج ونرجع النت للبيت عشان انا زهقانة جداااا و الحياة بدون نت صعبة جدااا ما تنطاق ، خاصة انو خلاص الجامعة خلصت وما عاد فيه طلعة من البيت كتير ههههه

    سلاااااااااااااام يا قلبو
  13. شقاوةوبس
    07-03-2009 12:51 AM
    شقاوةوبس
    السلام عليكم

    ميسا حياتى واحشانى اوى والله مشتقالك جدا

    فينك ياقمر بجد عاوز اكلمك واطمئن عليكى ياقمراية

    فى حفظ الله......شقاوة
  14. رقه الياسمين
    07-02-2009 10:24 PM
    رقه الياسمين
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

    مساء الخير والنور ياملكه منتدي لغاتي واحشيتنا كتير وكل سنه وانتي طيبه وياريت تقبلي هدايتي المتواضعه ديت لانو كنت بشتري فانوس رمضان وافتكرت احلي واطيب قلب في لبنان والوطن العربي كل سنه وانتي طيبه ورمضان كريم يا اختي الغاليه

  15. ghida4ever
  16. moon15
    06-29-2009 10:33 PM
    moon15
    جداا راقت لي بعثرتك :)

    أيتها الياسمين
    أنعشينا من ثرثراتك الأخرى ..
  17. الباشة سمسم
    06-29-2009 09:22 PM
    الباشة سمسم
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
    أختى الغالية
    ميسااااااااااااااااااااااااااااا

    أخبارك إيه يا أختى العزيزة مع الدنيا ومع البشر
    يارب تكونى بسعادة وبخير

    أخوك/طارق
  18. رقه الياسمين
  19. الفراشة الحزينة
    06-26-2009 12:15 AM
    الفراشة الحزينة
    اهلين اختي كيفك؟كيف صحتك انشاء الله تمام؟
    بتعرفي كل مااتعرف على حدا بلاقيه اصغر مني لهيك فكرتك صغيرة ههههههههههه
    المهم انا كمان تشرفت بمعرفتك
  20. الفراشة الحزينة
    06-25-2009 02:07 AM
    الفراشة الحزينة
    انا من الجزائر كانو انت اصغر مني صح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ههه انا هيك حاسة شو بتدرسي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الاحصائيات

إجمالي المشاركات
الالبومات
رسائل الزوار
معلومات عامة
  • آخر نشاط: 12-28-2014 08:54 PM
  • تاريخ التسجيل: 03-21-2008
  • الإحالات/الدعوات: 223

الساعة الآن 05:30 AM بتوقيت مسقط


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
:: جميع الحقوق محفوظة لمنتديات لغاتى التعليمية ::