Untitled Document
 
العودة   منتديات لغاتى التعليمية

الباشة سمسم will become famous soon enoughالباشة سمسم will become famous soon enough

الباشة سمسم الباشة سمسم غير متواجد حالياً

لغاتى الذهبى

رسائل الزوار

عرض رسائل الزوار 301 إلى 320 من 556
  1. ghida4ever
    03-15-2010 11:41 PM
    ghida4ever
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    ازيك يا مسيو؟؟ اخبارك ايه واخبار امنا الحاجة واختي والنونو ايه؟؟ فين دعوات الحاجة؟؟ قولها تدعيلنا كتييييييييييييييييييييييييييييييير محتاجين لقلبها الابيض
    طمن على حضرتك يا ميسو
    في رعاية الله اخي
  2. wasima
    03-15-2010 03:57 PM
    wasima
    اخووووووووي طارق ممكن اتساااعدني.....

    انا ابي ارفع فيديوا في موضوعي بس ما يرفع ما اعرف ليش.... انت تعرف كيف اسووووويه؟؟؟؟
  3. wasima
    03-15-2010 03:03 PM
    wasima
    السلاااااااام عليكم و رحمه الله و بركاااااته

    أخباااارك أخوي الباشاااا سمسم ..... كيف الصحه شوه مسوي

    و عليكم السلااام و رحمه الله و بركاته
  4. امورة
    03-12-2010 05:03 PM
    امورة
    وعليكم السلام
    اخي الغالي طارق شلون صحتك وصحت الحبيبة نورة يارب بخير
    وجمعة مباركة عليك وعلينة وعلى كل المسلمين
  5. hiba2
    03-06-2010 02:21 PM
    hiba2
    السلام عليكم ازيك اخي طارق و ازي نورة وحشتوني و الله دي غيبة طويلة و اسفة على التأخير.وحشتووووووووووووووووووووووووووني
  6. ghida4ever
    03-06-2010 01:46 AM
    ghida4ever
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    ازيك يا طارق اخبارك ايه؟؟ والحاجة ونورا والنونو؟؟
    انا بخير اخويا الحمد لله بس شوية ظروف ادعيلي تعدي على خير... شكرا على السؤال يا ابن بلدي...ربنا يكرمك يارب
  7. سلطانة
    02-28-2010 01:06 PM
    سلطانة
    سمسم ازيك انا بخير الحمدلله وانت عامل ايه
  8. سلطانة
    02-26-2010 04:11 PM
    سلطانة
    سمسم تقبل الله منك وترجعلنا بخير يا اخويا
  9. سلطانة
  10. wasima
    02-24-2010 08:02 PM
    wasima
    وعليكم السلام و رحمه الله وبركاته

    هلا أخوي أنا الحمدالله تمام إنته اخبارك عساك بخير

    مشكور على السؤال
  11. سلطانة
    02-17-2010 02:54 PM
    سلطانة
    السلام عليكم ازيك يا سي سمسم
  12. ميسا
  13. ryme
    02-12-2010 02:20 PM
    ryme
    الله يسعد صباحك اخي طارق كيفك
    كيفك خيو انا بخير والحمد الله
    الله يسلمهم يارب انت كمان سلملي عليهم كتير وقول لخالتي ابتسام رميساء بتسلم عليكي كتير واخبار الحمام المحشي ايه هههههههههههه
    وقول لنورا يلا شدي حيلك وجيبيلنا بنوتة امورة
    والله يقومها بالسلامة
    في امان الله اخي
    وجمعة مباركة
  14. ryme
    02-10-2010 10:48 PM
    ryme
  15. * سلمى *
    02-10-2010 08:29 PM
    * سلمى *

    ويسلموا اخي ع الوردة الزوء
  16. Moh@med
    02-07-2010 06:42 PM
    Moh@med
    طبعا اجدع ناسـ ..
    انا اتشرفت بيك و نورت البروفايلـ ..
  17. ghida4ever
    02-06-2010 04:23 PM
    ghida4ever
    السلام عليكم روحمة الله وبركاته
    فينك يا باشا غايب ليه؟؟ الامتحانات خلصت ... يعني غيابك ممنوع...في انتظارك
    وسلامي للحاجة واختي نورة
  18. شمس لا تغيب
    02-05-2010 07:30 PM
    شمس لا تغيب
    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

    اشكرك اخي الكريم على الصورة ..

    دمت في رعاية الرحمن ..
  19. Moh@med
    02-05-2010 05:28 PM
    Moh@med
    ايه الورده الجميله ديـ ..
    الف شكر يا طارقـ ,,
    انا محمد 17 سنهـ ,,
    من الهرم .. و انتـ ..

  20. Moh@med
    02-05-2010 05:25 AM
    Moh@med
    ازيك يا سمسمـ ..
    يعني اديت كل اخواتك الي ف المنتديـ ..
    ورد و مفيش ورد و مفيش ورده لاخوك الجديد في المنتديـ ..

معلومات عني

  • معلومات عن الباشة سمسم
    Biography
    semsem
    Location
    Egypte
    Interests
    le franc,ais
    Occupation
    دارس
  • التوقيع

الاحصائيات

إجمالي المشاركات
الالبومات
رسائل الزوار
معلومات عامة
  • آخر نشاط: 05-17-2016 01:04 AM
  • تاريخ التسجيل: 03-17-2009
  • الإحالات/الدعوات: 1

الأصدقاء

عرض الأصدقاء 1 إلى 10 من 28

الساعة الآن 05:59 AM بتوقيت مسقط


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
:: جميع الحقوق محفوظة لمنتديات لغاتى التعليمية ::