Untitled Document
 
العودة   منتديات لغاتى التعليمية > الباشة سمسم

المحادثة بين الباشة سمسم و ryme
عرض رسائل الزوار 141 إلى 156 من 156
  1. ryme
    06-14-2009 03:46 PM
    ryme
    وعليكم السلام اخي سمسم انا بخير والحمد الله وانت كيفك ان شاء الله بخير
  2. الباشة سمسم
    06-14-2009 02:00 AM
    الباشة سمسم
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

    أختى الغالية
    رميسااااااااااااااااااااااااااااااااااااء العرب
    أخبارك حضرتك إيه مع الدنيا

    يارب تكون أحوالك بخير
    فى رعاية الله أختى الكريمة
  3. الباشة سمسم
    06-12-2009 10:14 PM
    الباشة سمسم
    وعليكم السلام ورحمة الله تعالى وبركاته
    أختى الكريمة الطيبة ,مبدعة المنتدى

    رميساااااااااااااااااااااء العرب

    الحمدلله بخير بس كنت مشغول شوية الفترة اللى فاتت
    وشكرا ليكى على السؤال أختى الغالية ريم
    وربنا يبارك فيكى يارب

    ومساء السعادة والأمل على عيونك أختى الكريمة
    فى رعاية الله

    أخوك/طارق
  4. ryme
    06-12-2009 09:57 PM
    ryme


    السلام عليكم اخي سمسم كيفك
  5. ryme
    06-03-2009 12:00 AM
    ryme
    وعليكم السلام يالغالي
    الله يسلمك وحمد الله على سلامتك انت كمان
    ليلة سعيدة وتصبح على الف خيييييييير
  6. الباشة سمسم
    06-02-2009 11:46 PM
    الباشة سمسم
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

    حمدالله على سلامة أختى الغالية

    رميسااااااااااااااااااء العرب

    ومساء الخير والسعادة على أجمل ريم فى الدنيا كلها
  7. ryme
    06-02-2009 03:55 PM
    ryme
    الله يسلمك اخي الباشة
  8. الباشة سمسم
    06-02-2009 03:04 PM
    الباشة سمسم
    حمدالله ع السلامة

    يا رميسااااااااااااااااااااااااء العرب
  9. ryme
    06-01-2009 04:56 PM
    ryme
    الله معك اخي سمسم
    وصلاة مقبولة ان شاء الله
    في رعاية الرحمن اخي
    ودعيلنا معك
  10. الباشة سمسم
    06-01-2009 04:25 PM
    الباشة سمسم
    أختى الكريمة

    ريم

    رميسااااااااااااااااااااااااااااااااااااء العرب


    بعد إذنكم أنا راح أخرج من المنتدى دلوقت
    علشان صلاة العصر

    فى رعاية الله وأمنه

    وراح أشوفكم عن قريب

    أخوكم/سمسم

    طارق
  11. الباشة سمسم
    05-30-2009 02:45 AM
    الباشة سمسم
    أولا : السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته


    ثانياً:أنا آسف إنى بكتب لك فى هذا الوقت المتأخر من الليل


    بس أعمل إيه يا أختى الكريمة


    ريم


    موضوع ..((لحظة من قلبك))

    كتيييييييييييير حزين وموجع جدا جداجدا


    وبصراحة أبدعتى يا أختى العزيزة كالعادة


    ودلوقتى بقى إسمحيلى أقول لك

    تصبحى على خير وسعادة وأمل فى الله تعالى


    أخوكم/سمسم
  12. ryme
    05-30-2009 01:00 AM
    ryme
    اهلين بالغالي الباشة سمسم كيفك ان شاء الله بخير انا هلا عملت 2مواضيع ادخل شوفهم قولي شو رايك
    ليلة سعيدة يااخي
  13. ryme
    05-29-2009 01:02 AM
    ryme
    وعليكم السلام اخي سمسم
    ليلة سعسدة واحلام هنيئة
    تصبح على الف خير
  14. الباشة سمسم
    05-28-2009 09:13 PM
    الباشة سمسم
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


    أختى العزيزة


    ريم


    طاب مساؤك بكل خير وحب وسعادة


  15. ryme
    05-28-2009 12:11 AM
    ryme
    وعليكم السلام اخي سمسم كيفك ان شاء الله بخير
    ايه على عيني راح ادخل وشوف الموضوع
    انا كنت رايحة ادخلو في المساء لكن صديقتي جات عندي الهتني
    عن المنتدى واخذتني معها على السوق
  16. الباشة سمسم
    05-27-2009 10:05 PM
    الباشة سمسم
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

    أختى الغالية

    ريم

    كل مساء وأنت بسعادة وخير


    وحفظك الله من كل سوء


    أخوك/سمسم


    طارق




    ممكم بعد إذنكم تدخلى المنتدى العام


    وتقولى رأيك فى آخر موضوع أنا كتبته



    بعنوان ((( قوووووووووووووول أحبك ))))


    ولكم خالص الشكر والإحترام

الساعة الآن 01:17 PM بتوقيت مسقط


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
:: جميع الحقوق محفوظة لمنتديات لغاتى التعليمية ::